Visit

Hur vill du förbättra Lidingö?

Lidingö rankas som en av de bästa kommunerna i hela Sverige att växa upp och bo i. Vi är stolta men inte nöjda. Lidingömoderaterna påbörjar nu politikutveckling inför nästa val och vill gärna ha dina synpunkter och förslag.
Fyll i vår enkät och bidra till ett ännu bättre Lidingö!

Missa inte

• Nämndutbildning
    Torsdag 17 oktober
    Måndag 4 november
    Måndag 9 december

Nu har du chansen att engagera dig i Lidingömoderaterna – och tajmingen kunde inte vara bättre med två år kvar till nästa val. Vi erbjuder tre utbildningstillfällen som ger dig en enkel och inspirerande väg in i vårt arbete. Oavsett om du är medlem, funderar på att bli det, eller bara vill veta mer om hur du kan bidra och påverka, så är dessa tillfällen utformade för att ge dig all den information och vägledning du behöver.
    Läs mer och anmäl dig här.

• Öppet hus online
    Onsdag 6 november kl. 12:00-12:45

Välkommen till möte med våra förtroendevalda politiker. Här kan du ställa frågor om allt som rör lidingöpolitiken, delta i en politisk diskussion eller diskutera ett eget ärende med en ansvarig politiker. Gå till vårt onlinerum på online.lidingomoderaterna.se där du berättar ditt ärende och slussas vidare.

Bli medlem!

100 kr

Håll utkik efter vår tidning – Lidingös Framtid – som kommer (ungefär en gång i kvartalet) i din brevlåda eller med e-Post för medlemmar.

Följ oss gärna för att hålla dig
uppdaterad

Vill du

- ha kontakt med en av våra politiker